موزیک ویدیو ی فوق العاده ی roarاز کیتی پری....


موزیک ویدیو ی فوق العاده ی roarاز کیتی پری....
+ | دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 18:0 | Saba |

Lyrics to Roar :

 
 

I used to bite my tongue and hold my breath

 

من قبلنا زبانمو گاز میگرفتم و نفسمو حبس میداشتم
Scared to rock the boat and make a mess

 

میترسیدم که ریسک کنم و گند بزنم
So I sat quietly, agreed politely

 

پس بی صدا نشستم و مودبانه پذیرفته ام
I guess that I forgot I had a choice

 

حدس میزنم که فراموش کردم که یه انتخاب داشتم
I let you push me past the breaking point

 

گذاشتم منو به گذشته ی نقطه ضعف ها ببری
I stood for nothing, so I fell for everything

 

من برای هیچی ایستادم ،پس عاشق هر چیزی شدم

You held me down, but I got up

 

منو به زمین زدی ، اما من بلند شدم
Already brushing off the dust

 

قبلا گرد و خاک های رو خودمو تکوندم
You hear my voice, your hear that sound

 

تو صدامو میشنوی ، اون صدارو میشنوی
Like thunder, gonna shake your ground

 

مثل یه غرش اسمونی ، قراره زمینتو تکون بدم
You held me down, but I got up

 

منو به زمین زدی ، ولی من بلند شدم
Get ready cause I’ve had enough

 

اماده میشم چون من به اندازه کافی داشته ام
I see it all, I see it now

 

همه شو دیده ام و الان هم میبینم

[Chorus]
I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire

 

من بینایی یه ببر رو به دست اوردم ، اتشش رو ، میان اتش میرقصم
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

 

چون من یه قهرمانم و تو قراره صدای غرش منو بشنوی
Louder, louder than a lion

 

بلندتر، بلندتر از یه شیر
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

 

چون یه قهرمانم و تو قراره صدای غرض منو بشنوی
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

 

قراره صدای غرش منو بشنوی

Now I’m floating like a butterfly

 

حالا دارم مثل یه پروانه شناور میشم
Stinging like a bee I earned my stripes

 

دارم مثل یه زنبور نیش میزنم و راه راه شدم
I went from zero, to my own hero

 

از صفر فاصله گرفتم که قهرمان خودم باشم

 

You held me down, but I got up

 

منو به زمین زدی ، اما من بلند شدم
Already brushing off the dust

 

قبلا گرد و خاک های رو خودمو تکوندم
You hear my voice, your hear that sound

 

تو صدامو میشنوی ، اون صدارو میشنوی
Like thunder, gonna shake your ground

 

مثل یه غرش اسمونی ، قراره زمینتو تکون بدم
You held me down, but I got up

 

منو به زمین زدی ، ولی من بلند شدم
Get ready cause I’ve had enough

 

اماده میشم چون من به اندازه کافی داشته ام
I see it all, I see it now

 

همه شو دیده ام و الان هم میبینم

[Chorus]
I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire

 

من بینایی یه ببر رو به دست اوردم ، اتشش رو ، میان اتش میرقصم
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

 

چون من یه قهرمانم و تو قراره صدای غرش منو بشنوی
Louder, louder than a lion

 

بلندتر، بلندتر از یه شیر
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

 

چون یه قهرمانم و تو قراره صدای غرض منو بشنوی
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

 

قراره صدای غرش منو بشنوی

Roar-or, roar-or, roar-or

 

غرششش

I got the eye of the tiger, the fire, dancing through the fire

 

من بینایی یه ببر رو به دست اوردم ، اتش رو ، میان اتش میرقصم
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

 

چون من یه قهرمانم و تو قراره صدای غرش منو بشنوی
Louder, louder than a lion

 

بلندتر، بلندتر از یه شیر
Cause I am a champion and you’re gonna hear me ROAR

 

چون یه قهرمانم و تو قراره صدای غرض منو بشنوی
Oh oh oh oh oh oh
You’re gonna hear me roar

 

قراره صدای غرش منو بشنوی


نظرات شما عزیزان:

یونگ یو
ساعت4:18---9 مهر 1392
سلام لینکیدمت وتوهم باید منو بلینکی
واینکه یه سوال داشتم:بلدی کدهای صفحه ورودی وبالابروغیره بنویسی؟؟؟؟اگه بلدی بهم خبربده
واینکه اگه دوست داشتی توخبرنامه عضوشو تا خبرهاروبهت اطلاع بدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

Archives
بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392
Categories
Tags
Custom Codes

Profile
About,
I saw every things in your eyes.... when u look at me with your friendly face youre mine... harry!!!!
Home Profile E-mail Archives Posts
Links
کاندوم تاخیری ⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠ فروشگاه اینترنتی ایران زمین فروشگاه اینترنتی چی!چند؟شاپ ستاره های هالیوود ♥اینجا همه چی هست♥ (روژان جون)taylor swift خنده از ته دل! سرگرمی/تفریحی/طنز همه چی.. girls generation ss501 :)smile:) san niea ba-love هالیییییوود تبادل لینک فروش باغ-زمین ساخت لوگو و بنر بزرگترین وبسایت گروه یک جهت سایت تفریحی و سرگرمی دختر پسرای ایرانی بدو اس ام اس افتاب قالب وبلاگ دنیای کنکور سرگرمی کریستیانو رونالدو جی پی اس موتور جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چــــــــــــ






Daily
ساختن وبلاگ شماره پیمان کارها حمل ته لنجی با ضمانت از دبی خرید از چین قلاده اموزشی ضد پارس سگ الوقلیون More
Credit
Layout by: Mr.Mustache